Reklamacje

Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy Państwa o informację na adres e-mail kontakt@harro.pl, a następnie przesłanie wadliwego towaru wraz z opisem przyczyny zwrotu na adres wydawnictwa. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zwrócimy na wskazane przez klienta konto bankowe natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub odeślemy Państwu pieniądze. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych, jednakże podejmiemy wszelkie kroki, aby reklamację rozwiązać w jak najkrótszym możliwym czasie. W przypadku odrzucenia reklamacji, towar odsyłany jest na Państwa koszt.

 
Zwroty

Jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony bądź wykorzystany mogą go Państwo zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zwracanego towaru muszą Państwo załączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które znajdą Państwo tutaj. Gwarantujemy zwrot wartości towaru, koszt dostawy oraz odesłania (max. do wartości najniższego kosztu wysyłki oferowanego przez nasz sklep).

   
Reklamacje i zwroty należy odsyłać na adres:

Hagari Wydawnictwo i Sklep
os. Zwycięstwa 11/110,
61-646 Poznań



UWAGA! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.