Pierwszy raz na Harro.pl? Zarejestruj się!
Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Reklamacje
Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy Państwa o informację na adres e-mail kontakt@harro.pl, a następnie przesłanie wadliwego towaru wraz z opisem przyczyny zwrotu na adres firmy. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zwrócimy na wskazane przez klienta konto bankowe natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub odeślemy Państwu pieniądze. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych, jednakże podejmiemy wszelkie kroki, aby reklamację rozwiązać w jak najkrótszym możliwym czasie. W przypadku odrzucenia reklamacji, towar odsyłany jest na Państwa koszt.
Zwroty
Jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony bądź wykorzystany mogą go Państwo zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zwracanego towaru muszą Państwo załączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które znajdą Państwo tutaj.
Reklamacje i zwroty należy odsyłać na adres:
UWAGA! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
przy zamówieniach od 200,00 zł
japońskich słodyczy i przekąsek w Polsce
wymieniaj punkty na bony rabatowe
kontakt@harro.pl
Polityka Prywatności oraz Polityka Cookies
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Z dniem 25 maja 2018 roku wprowadziliśmy zmiany związane z RODO. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Prywatności oraz Polityce Cookies.