Kupuj i wygrywaj!
Podziel się z nami swoją miłością
do azjatyckich przysmaków, aby
zdobyć bon o wartości 50,00 zł!
Jedzenie to świetna zabawa!
Zestawy do samodzielne-
go wykonywania słodyczy
sprawiają, że jedzenie jest
nie tylko świetną zabawą,
ale również sposobem na
rozwijanie wyobraźni
i zdolności manualnych.
Bo niespodzianki są fajne!
Azjatycki rynek spożywczy
jest ogromny i niezwykle
barwny, dlatego w naszej
ofercie wciąż pojawiają
się nowe, warte poznania
smakołyki. Jeśli nie wiesz,
które wybrać, lubisz być
miło zaskakiwany/a lub po
prostu szukasz pomysłu
na prezent, HarroBOX
to coś dla Ciebie!
Jeśli nie chcesz zdawać się na los,
możesz sam/a wybrać produkty, a my
zapakujemy je w karton HarroBOX!
Słone, kwaśne, słodkie oraz
pikantne. Zakosztuj bogactwa
orientalnej kuchni. Spróbuj
zarówno tradycyjnych, jak
i nowoczesnych przysmaków
z owocami morza, tropikal-
nymi owocami lub ostrymi
przyprawami.
Oto napoje zupełnie
inne od tych dostępnych
na polskim rynku! Daj się
zaskoczyć smakiem japońskich
oranżad i owocowych soków.
Kup oryginalną, chińską
herbatę lub koreańskie
latte z pandana.
Szukasz alternatywy dla
zwykłych zupek? Sprawdź
naszą ofertę japońskich,
koreańskich i chińskich
dań instant. Kupiszu nas
produkty najpopularniej-
szych marek, które zachwy-
cą Cię jakością i pełnym
aromatu smakiem.
Jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania lub w żaden sposób uszkodzony, masz prawo go zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zwracanego towaru musisz załączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które znajdziesz tutaj. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Ci w odniesieniu do towarów „na zamówienie”, czyli o właściwościach określonych przez Ciebie.
Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie dostawy skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, pisząc na adres e-mail kontakt@harro.pl, a następnie odeślij nam wadliwy towaru wraz z opisem przyczyny zwrotu na adres firmy. W ciągu 14 dni od otrzymania wadliwego/uszkodzonego produktu ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą elektroniczną o sposobie dalszego postępowania. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt wymienimy na nowy lub zwrócimy Ci za niego pieniądze. Otrzymasz od nas także zwrot kosztów związanych z przesyłką.
Harro.pl
os. Zwycięstwa 11/110
61-646 Poznań
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie, wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego lub napisz bezpośrednio na kontakt@harro.pl.