Zwroty

Jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania lub w żaden sposób uszkodzony, masz prawo go zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zwracanego towaru musisz załączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które znajdziesz tutaj. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Ci w odniesieniu do towarów „na zamówienie”, czyli o właściwościach określonych przez Ciebie.

Reklamacje

Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie dostawy skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, pisząc na adres e-mail kontakt@harro.pl, a następnie odeślij nam wadliwy towaru wraz z opisem przyczyny zwrotu na adres firmy. W ciągu 14 dni od otrzymania wadliwego/uszkodzonego produktu ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą elektroniczną o sposobie dalszego postępowania. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt wymienimy na nowy lub zwrócimy Ci za niego pieniądze. Otrzymasz od nas także zwrot kosztów związanych z przesyłką.

Adres do zwrotów i reklamacji

Harro.pl
os. Zwycięstwa 11/110
61-646 Poznań

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Kontakt

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie, wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego lub napisz bezpośrednio na kontakt@harro.pl.

Zwroty

Jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania lub w żaden sposób uszkodzony, masz prawo go zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zwracanego towaru musisz załączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które znajdziesz tutaj. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Ci w odniesieniu do towarów „na zamówienie”, czyli o właściwościach określonych przez Ciebie.

Reklamacje

Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie dostawy skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, pisząc na adres e-mail kontakt@harro.pl, a następnie odeślij nam wadliwy towaru wraz z opisem przyczyny zwrotu na adres firmy. W ciągu 14 dni od otrzymania wadliwego/uszkodzonego produktu ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą elektroniczną o sposobie dalszego postępowania. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt wymienimy na nowy lub zwrócimy Ci za niego pieniądze. Otrzymasz od nas także zwrot kosztów związanych z przesyłką.

Adres do zwrotów i reklamacji

Harro.pl
os. Zwycięstwa 11/110
61-646 Poznań

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Kontakt

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie, wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego lub napisz bezpośrednio na kontakt@harro.pl.