Płatność
Płatności w naszym sklepie obsługuje firma Przelewy24, która udostępnia automatyczne płatności przelewami on-line z 327 banków w Polsce oraz kartami płatniczymi: Visa Classic, Visa Electron, EuroCard/MasterCard, Diners Club, PBK, JCB. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Opłacenie zamówienia przy odbiorze nie jest możliwe. Płatności należy dokonać droga elektroniczną za pomocą systemu Przelewy24.
Nie honorujemy płatności przelewem tradycyjnym lub na poczcie. Płatność należy dokonać droga elektroniczną za pomocą systemu Przelewy24.
Jeśli opłaciłeś/aś zamówienie i jego status zmienił się na „Płatność Przelewy24 przyjęta”, w pierwszej kolejności sprawdź czy wiadomość potwierdzająca złożenie zamówienia nie wpadła do folderu ze spamem. Jeśli jej nie znajdziesz, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub napisz bezpośrednio na kontakt@harro.pl.
Jeśli po opłaceniu zamówienia otrzymałeś/aś e-mail z informacją o jego anulacji, to najprawdopodobniej zbyt późno dokonałeś/aś płatności. W takim przypadku skontaktuj się z nami pod adresem e-mail kontakt@harro.pl i prześlij nam potwierdzenie przelewu. Jeśli produkt, który zamówiłeś/aś jest wciąż dostępny, spróbujemy zrealizować Twoje zamówienie.
Dostawa
Opłata za przesyłkę zależy od tego, jaką metodę dostawy wybierzesz oraz jaką wartość będzie miało Twoje zamówienie. Przy zakupach za minimum 250,00 zł dostarczymy Twoją paczkę za darmo Kurierem FedEx/GLS lub Paczkomatami Inpost. Cennik oraz dokładny opis poszczególnych metod dostawy znajdziesz tutaj.
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były wysyłane w jak najkrótszym czasie, jednak musisz pamiętać, że na całkowity czas realizacji zamówienia składają się zarówno czas przygotowania paczki do wysyłki, jak i czas dostawy. Ten drugi, w zależności od metody dostawy, wynosi od 1-3 dni roboczych i niekiedy może się wydłużyć. Dlatego jeśli zamówienie ma być prezentem, złóż je odpowiednio wcześniej i dodaj do niego komentarz, abyśmy wiedzieli, że zależy Ci na czasie.
W momencie nadania przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail od przewoźnika wraz ze szczegółami nadania. Posiadając numer paczki, możesz samodzielnie sprawdzić, w którym miejscu się ona aktualnie znajduje. Numer możesz pobrać również po zalogowaniu się na swoje konto z zakładki Historia zamówień > Szczegóły. Status paczki sprawdzisz na stronie przewoźników:
Nie. Realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski.
W przypadku wszelkich nieregularności związanych z dostawą zamówienia każdorazowo Cię o tym poinformujemy. Jeśli jednak nie otrzymałeś/aś od nas żadnej informacji, a Twoje zamówienie się spóźnia, bardzo Cię za to przepraszamy i prosimy o kontakt.
Odbierając paczkę, zawsze sprawdź jej stan. Jeżeli na kartonie dostrzeżesz niepokojące otarcia, ślady otwarcia lub zniszczenia – od razu reaguj. Najlepiej nie rozpakowuj takiej przesyłki i natychmiast spisz w obecności kuriera odpowiedni protokół reklamacyjny. Jeśli wybrałeś dostawę Paczkomatem, zostaw pakunek w skrytce i na ekranie Paczkomatu wypełnijmy odpowiedni formularz.
Jeżeli otrzymałeś/aś swoją przesyłkę, ale nie ma w niej wszystkich produktów, które zamówiłeś/aś, to najprawdopodobniej doszło do przeoczenia z naszej strony. W takim przypadku zgłoś nam to za pomocą formularza kontaktowego lub napisz bezpośrednio na kontakt@harro.pl. W ciągu kilku dni roboczych zwrócimy pieniądze za brakujące produkty na podany przez Ciebie rachunek bankowy.
Tak. Sprzedawane przez nas produkty są już sprowadzone do Polski, dzięki czemu zamówienia realizujemy w krótkim czasie.
Konto klienta
Dzięki kontu możesz m.in. zbierać punkty programu partnerskiego i wymieniać je na rabaty, masz łatwiejszy dostęp do historii zamówień i śledzenia ich statusu, zarządzasz adresami dostawy i swoimi danymi, a także zapisujesz koszyk i listę życzeń.
Dane możesz zmienić po zalogowaniu się na konto w zakładkach „Dane osobowe” i „Adresy”.
Nieudane logowanie może mieć kilka przyczyn:
1. Przede wszystkim upewnij się czy poprawnie wpisujesz swój e-mail oraz hasło. Zwróć uwagę czy nie masz wciśniętego klawisza CapsLock, gdyż wielkość liter w haśle jest rozróżniana. Czasem może się zdarzyć, że przypadkowo przestawi się układ klawiatury co powoduje zmianę rozlokowania znaków (np. litera Z zamienia się z Y) – wówczas skorzystaj z kombinacji klawiszy SHIFT i CTRL wciskając je jednocześnie, aby zmienić ponownie zmienić układ.
2. Jeżeli nie pamiętasz hasła, możesz użyć opcji odzyskiwania dostępu do konta. W tym celu kliknij napis „Zapomniałeś hasła?” obok przycisku logowania i postępuj według instrukcji.
3. Może się zdarzyć, że problem z logowaniem będzie generowany przez nieaktualną lub przepełnioną pamięć podręczną Twojej przeglądarki. Rozwiązaniem problemu jest odświeżenie lub usunięcie plików cookies (tzw. ciasteczek). Aby odświeżyć pamięć podręczną przeglądarki, wciśnij na klawiaturze CTRL+F5. Jeśli to nie pomoże, odszukaj w opcjach przeglądarki zakładkę Historia i wyczyść dane.
Wylogowywanie jest bardzo ważne, w szczególności jeżeli korzystasz z naszego sklepu na komputerze, do którego mają dostęp również inne osoby. Samo zamknięcie karty lub okna przeglądarki nie gwarantuje, że osoba która będzie korzystać z komputera po Tobie nie będzie mogła wejść na Twoje konto. Aby się wylogować najedź kursorem na ikonę ludzika w prawym górnym rogu, a następnie kliknij przycisk Wyloguj. Po poprawnym wylogowaniu zostaniesz przeniesiony na stronę logowania.
Jeżeli nie pamiętasz hasła, możesz użyć opcji odzyskiwania dostępu do konta. W tym celu kliknij napis „Zapomniałeś hasła?” obok przycisku logowania i postępuj według instrukcji.
W tym celu skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub napisz bezpośrednio na kontakt@harro.pl.
Zamówienia
Możesz kupić wszystkie produkty, przy których nie widnieje napis „Obecnie brak na stanie”. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów. Warto, więc nie zwlekać z finalizacją zamówienia :)
Status zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce Historia zamówień > Szczegóły. Ponadto po każdej zmianie statusu otrzymasz od nas automatycznie wygenerowanego e-maila. W ostatniej wiadomości, informującej o nadaniu przesyłki, znajdziesz numer śledzenia paczki, dzięki któremu będziesz mógł/a sprawdzić, w którym miejscu się ona aktualnie znajduje.
Tak. Informację te są wymagane do poprawnej realizacji zamówienia oraz dostawy paczki.
Tak, możesz! Robisz wtedy zakupy jako gość. Realizacja zamówienia złożonego przez gościa przebiega dokładnie tak samo jak w przypadku zamówienia z kontem. Goście nie biorą jednak udziału w naszym programie lojalnościowym oraz nie mogę zarządzać danymi adresowymi, a także zapisywać koszyka i listy życzeń.
Zmiany w obrębie zamówienia lub jego anulowanie możliwe jest tylko w sytuacji, kiedy zamówiony przez Ciebie produkt/y nie został/y jeszcze wysłany/e. Jeżeli chcesz anulować zamówienie lub pojedynczy produkt z zamówienia, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub napisz bezpośrednio na kontakt@harro.pl. Informacje o tym na jaki etapie znajduje się Twoja przesyłka, uzyskasz w zakładce Historia zamówień > Szczegóły.
Jeśli złożyłeś/aś już zamówienie i nie zostało ono jeszcze wysłane, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego lub napisz bezpośrednio na kontakt@harro.pl
Informacje o złożonych zamówieniach takie jak: data złożenia, status, kupione produkty i ich wartość, dane adresowe, sposób płatności czy metoda dostawy, znajdziesz po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce Historia zamówień > Szczegóły. Jeśli nie posiadasz konta klienta i zakupy robiłeś/aś jako gość, szczegóły otrzymasz od nas w wiadomości e-mail potwierdzającej poprawne złożenie zamówienia.
Na bieżąco aktualizujemy informacje o dostępności poszczególnych produktów. Jednak czasem zdarzają się nieprzewidziane sytuacje jak np. opóźnienie w przesyłce zamawianych przez nas towarów czy też brak produktu w ofercie dostawcy. W związku z tym i nasza firma nie jest w stanie skompletować na czas danego zamówienia. O zaistniałym fakcie oczywiście informujemy klienta, pytając, czy zechciałby poczekać na brakujący produkt, wymienić go na inny lub otrzymać za niego zwrot pieniędzy.
Program lojalnościowy
Aby zacząć zbierać punkty i zyskać dostęp do nagród, należy założyć konto. Za każdą złotówkę wydaną w naszym sklepie otrzymasz 1 punkt, który da Ci 5 groszy rabatu. Punkty przyznawane są, gdy status zamówienia zmieni się na „Płatność Przelewy24 przyjęta”, a odejmowane, kiedy dane zamówienie zostanie anulowane. W koszyku znajdziesz informację, ile punktów otrzymasz za zamówienie wybranych produktów.
Punkty możesz wymienić na kupony rabatowe po zalogowaniu się na konto w zakładce „Punkty lojalnościowe”.
Wygenerowane kupony znajdziesz po zalogowaniu się na konto w zakładce „Bony rabatowe”.
Aby wykorzystać kupon rabatowy, skopiuj jego kod, a następnie wklej go w wyznaczonym do tego miejsce w koszyku.
Tak, kod rabatowy wygenerowany za punkty łączy się z innymi zniżkami.
Jeśli poprawnie złożyłeś zamówienie i jego status zmienił się na „Płatność Przelewy24 przyjęta”, a mimo to nie otrzymałeś punktów lojalnościowych, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub napisz bezpośrednio na kontakt@harro.pl.